/ تحلیل چاکرای پنجم (چاکرای گلویی)/sunup
فناوري اطلاعات و ارتباطات
/ تحلیل چاکرای پنجم (چاکرای گلویی)/sunup
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:45

 

تحلیل چاکرای پنجم (چاکرای گلویی)

خودشناسی | تحلیل چاکرای پنجم (چاکرای گلویی)
چاکرای شماره 5 چاکرای بیان و ابراز احساس و منطق ماست که در گردن و گلوی ما قرار داره برای اطلاعات بیشتر متن رو بخونید.
 

امروز می خوام راجع به چاکرای پنجم یا همون چاکرای گلویی صحبت کنم. خوب کار اصلی این چاکرا بیان کردن و ابراز کردن هست و حتی حالت های صورت شما مثل حالت اخم، شادی، تعجب و ... رو این چاکرا کنترل میکنه.

حالا بیاین دوباره با هم ببینیم چاکرا دقیقاً کجاست، بازم من از فرمول نقطه زین اسبی (در مطالب گذشته توضیح داده شده) استفاده می کنم. از سمت چونه به سمت سینه حرکت کنید، به یک مینیمم میرسید و حالا از یک سمت گردن به سمت دیگه حرکت کنید به یک ماکزیمم میرسید. خوب این همون چاکرای گلویی شماست که بیان می کنه احساسات و منطق شما رو.

بگذارید قبل از پرداختن به توضیح این چاکرا باهم این چاکرا رو حس کنیم. اول چند تا نشونه میدم. امیدوارم هیچکدوم از خواننده های این مطلب هیچوقت بغض نکنند. به یاد بیارین وقتی بغض می کنین کجای شماست که دقیقاً احساس گرفتگی رو توش احساس میکنید؟ آره دقیقاً رو ی همین چاکراست. وقتی گریه میکنید (خدای نکرده) این چاکراست که داره هم میمیک صورت شما رو به حال گریه در میاره هم صدای هق هق و گریه شما رو ایجاد می کنه تا بیان کنه که من ناراحتم.بغض

یه راه دیگه هم هست که یکم احتیاج به تمرکز داره.

چشمهاتون رو ببندید و احساسی که دارید بیان کنید. هر احساسی که به ذهنتون میرسه. مثلاً بگید من مادرم رو دوست دارم. طوطی وار نه، با احساس بگو. بگو و حسش کن، تصورش کن. مدام تکرار کن و ببین کجای وجودت داره این احساس رو بیرون میریزه. همه ما فکر می کنیم این دهان ماست که صحبت می کنه اما در اصل حنجره هست که بیان رو میسازه و دهان به آون آوا میده.

 

اگر شما این چاکراتون خوب کار کنه آدم توداری هستید که معمولاً ساکتید و حرفی که میزنید کاملاً عمیقه و بجاست. اما اگر این چاکرا درست کار نکنه مدام حرفهایی از دهان شما در میاد که حتی خودتون هم بهش اعتقاد ندارید.

این چاکرا روی قوه اعتماد به نفس انسان خیلی اثر گذاره به نحوی که اگه شخصی اعتماد به نفس نداشته باشه صدای اون همیشه لرزان و کوتاه هست.

اشخاصی رو میبینید که صداشون دلنشینه و حرفهایی که میزنند رو شما با جان و دل گوش می دید. این آدمها چاکرای پنجم قوی دارند و می تونند با کلام تمام افکار و احساساتشون رو بیان کنند.

این چاکرا با چاکرای چشم سوم و چاکرای جنسی نیز ارتباط مستقیم داره.

ارتباطش با چاکرای چشم سوم بخاطر اینه که صحبت کردن و فهموندن مطلبی به دیگری از هر دوی این چاکرا ها استفاده میکنه. اگه دقت کنید بعضی اوقات هست که شما به نزدیکانتون می تونید فقط با نگاه کردن منظور خودتون رو برسونید؛ این همون ارتباطه.

چاکرای جنسی هم کاملاً مربوط به حس و امیال جنسی انسان هست که در صورتی که شخص زوجی داشته باشه و این امیال رو در خودش ارضاء کنه این چاکرا باعث ایجاد قدرت و انرژی در چاکرای پنجم وی میشه.

حرف آخرمون هم یه شعر زیبا و پر معنی از نظامی:

کم گوی و گزیده گوی چون، در تا زندک تو جهان شود پر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،